SBK Logga Tyresö BK

Tyresö Brukshundklubb

29 jun 202329 jun 2023

Tyresö BrukshundklubbTyresö Brukshundklubb

Från och med 25 maj 2018 behandlas personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR).

GDPR

Tyresö BK behandlar personuppgifter i enlighet med den vid varje tillfälle gällande lagstiftningen.

När du anmäler dig till kurs, aktivitet, bokar lokal eller plan hos oss medger du att klubben lagrar och behandlar dina personuppgifter utifrån den rättsliga grund som beskrivs i GDPR.

Tyresö BK följer Svenska Brukshundklubbens och Svenska Kennelklubbens riktlinjer gällande personuppgiftshantering. Du kan läsa mer om dessa i medlemsvillkoren samt på Svenska Brukshundklubbens hemsida.

Medlemsvillkor för Svenska Brukshundklubben

GDPR på Svenska Brukshundklubben

Eftersom vi har gemensamt medlemsregister (Membersite) och tävlingssystem (SBK Tävling) finns ett delat ansvar mellan förbund, distrikt, ras- och lokalklubb samt lokalområde gällande de personuppgifter som finns där.

Styrelsen är personuppgiftsansvarig på TBK och du når vår ordförande på email: ordforande@tyresobk.se